Iz štampe je izašao trideset drugi broj časopisa za istraživanje medija i društva ,,Medijski dijalozi“, koji donosi dvadeset četiri autorska rada i tri prikaza od predstavnika naučne zajednice zemalja Jugoistočne Evrope.
Između ostalih, naučnoj, akademskoj i stručnoj javnosti, izdvajamo radove: ,,Medijska marginalizacija starosti: Od diskriminacije ka ejdžizmu“, autora prof. dr Vedade Barakovović i prof. dr Mirze Mahmutovića, ,,Međunarodne norme u funkciji razvoja profesionalnog novinarstva“, autora prof. dr Amile Grbo, ,,Holistički marketing pristup obrazovnom procesu u savremenom medijskom okruženju“, autora Bekima Ćorovića i Radmile Janičić, ,,Mediji u funkciji ostvarivanja vjerskih sloboda i prava“, autora prof. dr Srđana Vukadinovića, ,,Društvene mreže – novi svet marketinga“ autorke Sonje Gmijović.
Sa redakcijom koju čine naučnici oko trideset zemalja, Medijski dijalozi u kontinuitetu izlaze jedanaest godina, čime su se po ocjeni regionalne akademske javnosti pozicionirali kao nezaobilazna naučna jedinica iz oblasti medija i medijske kulture.